Friday 30 October 2020

SEPAKAT MEMBAWA BERKAT (Gotong- Royong Perdana Eksa kali 2 )

 Gotong-Royong Perdana EKSA Bil. 2 Tahun 2020


Gotong-royong Perdana Eksa 2, 30 Oktober 2020. Jumaat . Sekali lagi warga Zon Batu Gantung berganding bahu bersama-sama menjayakan aktiviti gotong- royong Perdana sebagai persiapan akhir menjelang Audit Dalaman Eksa kali ke 2 yang telah dijadualkan pada hari Selasa, 3 November 2020.

Aktiviti gotong- royong bermula seawal jam 9:00 pagi dan kemudian berhenti rehat seketika bagi memberi peluang kepada kakitangan dan pegawai lelaki menunaikan Solat Jumaat dan kemudian bersambung semula sehingga jam 6:00 petang. Bermula dari tingkat 6, Pejabat Ketua Hakim Syarie sehingga seluruh kawasan parking kompleks. 

Walaupun ramai warga zon yang masih bercuti sempena Maulidur Rasul, aktiviti gotong-royong tetap berjalan dengan lancar. Beberapa kawasan yang memerlukan perhatian telah dapat dikenal pasti dan penambahbaikan dapat dilakukan dengan segera seperti pondok pengawal di pagar utama, tandas dan beberapa kawasan lagi. 

Seramai 9 orang kakitangan dan pegawai telah sama- sama menjayakan aktiviti ini. Ketua Zon Batu Gantung,  En Sukimam bin Mat Yassin juga 'turun padang'  mengetuai aktiviti gotong- royong sehingga selesai.

Syabas warga Zon Batu Gantung.!! 



0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Facebook

 
Wavy Tail