Thursday 31 December 2020

SELAMAT DATANG 2021

 


Hari Terakhir Tahun 2020: 31 Disember 

#kamitakramaitapiada

Tahun 2020 hampir melabuhkan tirainya. Hari ini merupakan hari terakhir bagi kalender 2020. Tahun yang pastinya akan menjadi kenangan dan sejarah bagi kita semua khasnya rakyat Malaysia. Dengan bermulanya wabak pandemik Covid-19, PKP, PPB, PKPD dan kematian hampir 500 orang rakyat Malaysia.

Kita diuji dengan kesabaran, kecekalan, sifat kemanusiaan yang tinggi.Warga Zon Batu Gantung juga tidak terlepas. Kesukaran melaksanakan tugas ketika BDR, perlu cakna dengan Norma Hidup Baharu dan Norma Baharu dalam Pekerjaan..dicelah-celah kerisauan dengan virus Covid-19 yang semakin hari semakin membimbangkan. Namun itu semua berjaya diatasi dengan semangat kerjasama dan kasih sayang yang tinggi di kalangan Warga Zon.

Alhamdulillah.. Esok bermula hari baru bagi Dunia..dan kita semua. Diharapkan 2021 memberi sinar yang lebih indah buat kita semua. Selamat Bercuti pada semua warga Zon dari admin blog Zon Batu Gantung. Terima kasih pada semua warga admin yang bertugas pada hari terakhir. Insha Allah bertemu di tahun hadapan.

Selamat Bercuti dan Selamat Tahun Baru Semua!!


0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Facebook

 
Wavy Tail