Monday 20 July 2020

SELAMAT DATANG 2020...



                           






Ahlan Wa Sahlan kepada semua warga Zon Batu Gantung!!!  Rasanya macam baru je lagi kan kita berada di tahun 2019 ..tup tap tup tap dah masuk tahun 2020. Alhamdulillah banyak kenangan yang telah kita lakar bersama di tahun 2019.., antara yang Cik Min masih tak boleh " move on" ialah Majlis Perasmian Kompleks Kehakiman Syariah oleh Kebawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Ri'ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah ibni Almarhum Sultan Haji Ahmad Shah Al- Mustain Billah dan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah binti Almarhum Al- Mutawakkil Alallah Sultan Iskandar Al-Haj.

Sungguh meriah kan perasmian pada hari tu..rakyat jelata dari segenap pelusuk negeri Pulau Pinang berbondong-bondong datang untuk sama- sama meraikan hari yang bersejarah bagi kita semua khasnya warga kerja JKSNPP.

Ayuh kita mulakan tahun 2020 dengan sisa kegembiraan semalam dan semoga kita semua terus bersemangat untuk mencurahkan bakti sebagai penjawat Awam seperti yang dicaknakan melalui slogan " CEKAP, AKAUNTIBILITI & TELUS".


0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Facebook

 
Wavy Tail